Jordgubbar i massor

Varför det inte har blivit så mycket bloggande de senaste dagarn kan jag förklara, jag jobbar mellan 5.50-12.00 varje dag sedan är det så fruktlöst varnt eller det ahr varit det nu denna veckan i alla fall så då har jag bara varit tvungen att åka och steka och bada vid närmsta strand, så håll ut det blir förmodligen bättre om vädret inte tillåter schteek eller efter dessa 3 veckorna snart bara 2 veckor kvar tiden bara rusar iväg. Men jag klagar inte längtar ju som bara den på att få veta vart man kommer in på högskola och om man komemr in.

Igår efter att jag hade varit i smålandstenar och solat och badat så åkte jag Fia och Emma till lager 157 och kollade in kläder och skor. Hittade lite små saker ska försöka fota dom i morgon så ni får se mina fynd för bara 500 kr  mycket för pengarna. Eller det blev lite mindre för jag köpte två linnen till min syster också.

Och en liten uppdatering om vad som har hänt idag, först var det jpobba som gällde var sjukt trött idag men lyckades ta mig igenom mina 6 timmars arbete. Efter det blev det en snabb lunch sedan iväg och sola och bada med Fia i Gnosjö.
Sen blev det lite småärende och en härligt promenad.

Så nu har jag precis gjort mitt för idag

Jag har rensat 15 liter jordgubbar oc hmer komemr det bli :) så fruktlöst gott är det spreciellt om man mixar ner några i en god smothie

Så nu sak jag bara chilla en stund innan sängen väntar på mig.

Hugs&KIsses


Kommentarer
Postat av: Annika

En sån lyx med sådär många jordgubbar! :) Kram

2009-07-01 @ 21:45:29
URL: http://annikaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0