I en klass för sig

Tjooo
Nu var man hemma efetr ett underbart 90 års kalas massa god mat men framför allt så fick ja gträffa alla gooa släktingar som man inte träffat på år och dar. Det var super mysigt och trevligt måste verkligen bli ändring på detta så att man får träffa sina tredjekusiner och alla andra lite oftare.
Nu behöver man inte äta på fler dagar man lär ju rulla fram av den goda maten annars.
Åkte hem fårn stugan för en timme sedan, klarar inte av att spendera för mycket tid där när det är uselt väder så jag beslutade mig för att åka och och gör nytta istället.
Så nu ska jag ge mig ut på en Power Walk innan regnet kommer tillbaka




Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0