Finns inte så mycket att säga

Bara 2 dagar kvar på jobbet nu, och i morgon fyller jag ju självklart år. Tror ni att det är någon som orkar upp kl 5 och sjunga för mig och ge mig frukost på sängen?  Tror inte det va får väl klara mig utan iår också men det går nog galant.
Idag har det varit chill på jobbet och ännu inga spindlar som har synts till alla kommer väl på fredag?
Det finns inte så mycket att säga om mitt jobb, man ser lagon sliten ut hela dagen och allt flyter på. Städar och sliter elelr sliten kan jag inte direkt påstå men städar gör jag.

Sen när jag kom hem var huset tommt  pappa och syrran har dragit ner till Bstad för att kika på tennisen idag dom hade tur att det var invigning ikväll så det blir nog en rolig dag/kväll hoppas vädret är bättre där bara, för är piss regnar det, jag som hade tänkt ut och gå och springa. Får väl hoppas på bättre väder om en stund.

Och nu har jag precis bakat klart Sofias special kladdkaka super god den slänger man ihop på 15 minuter sen är den klar att servera.

Nu ska det inata bara vara drömmar utan det sak också bli verklighet, good luck
Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0