Det är ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag

Grattis grattis till mig på min 19 års dag.
Dagen till ära likt alla andra dagar började jag jobba vid kl 05.40 Jippi kunde man börja dagen mycket bättra?
Vart var frukosten på sängen och den underbara sången?
Men jag har haf ten helt underbar dag på jobbet i vilket fallsom hellst, hade bakat en smarrig tårta och tagit med mig till dom på Rehab och bjöd på det var ju en till som fyllde år där idag så tänkte att de skulle firas lite.



Smarrigt smarrigt Sofias special kladdkaka

Få var dom så gulliga så dom hade köpt en blomma till mig Tusen Tack:)




Lite suddig men den fåt duga:P

Nu ska jag kolla klart på vilka filmer som går på bio ikväll. Ska åka in till Borås med familjen och fira mig lite med att gå ut och äta oc hgå på bio, det står nog mellan Brüno eller The Proposal.
Någon som har tips? Alla hitils har föreslagit Harry Potter men kanske inte så kul när man inte har sett någon annan av dom filmerna, men nu märker man ju att man ligger efter så får ta och kolla på dåm någon dag någon som vill ha Harry Potter maraton med mig så är det bara att säga till.

Hugs&Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0