Borås är schteeek

Nu har jag jobbat klart för idag, härligt jobbade lite över tid så att jag jobbar igen det jag missade igår när jag bara jobbade 3 h och 45 min.
Sedan blev jag bjuden på en lyx frukost på Rehab idag tack så jätte mycket kalas gott.
Det var precis den energin som jag behövde för att orka jobba de sista timmarna.
När jag kom hem blev det god sommar mat, och nu hade jag tänkt att krypa ner i sängen och sova en stund så man orkar med kvällen. För idag bär det av till Borås med Fia,Josse,Hanna & Andrea lite shopping och förhoppningsvis en bra konsert med Melody Club.

Igår när jag var i Varberg så var jag inte i en glasögnbutik och testade mängder med bågar, fick låna hem några bågar så att jag kanske kan bestämma mig tills i morgon när vi ska ner i morgon men jag lär väl inte ha gjort det har bestämmt mig för ett par bågar i alla fall.

Efter min lilla tupplur och efter att jag ahr duschat ska jag ta och fota mig i dom olika glasögonen så får ni ge mig tips och råd vilka jag ska välja :)

Hugs&Kisses

Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Åh tack så jätte mycket va glad jag blir. :)

Din blogg är jättefin. Allt är bara bra med mig, hur är det själv? <3

2009-07-09 @ 13:46:12
URL: http://moreofelin.blogg.se/
Postat av: Nathalie(:

Svar: jag gör inte så mycket

2009-07-09 @ 16:20:43
URL: http://nobodyislikemee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0