Beachen 2010 nästa??

God kväll eller natt kanske det är nu?
Dagen idag ahr varit väldigt lugn och onyttig. Det ända vettiga jag har gjort idag var att träna tennis i en och en halv timme med min syster, ett mycket hårt pass, fyy vad usel jag har blivit dock så måste nog sätta fast med tränandet öven om jag har slutat träna tennis så kan man ju spela lite då och då för att hålla igång spelandet.
Sedan ahr det bara blivit slappande och städat hela dagen. Mamma och pappa åkte till stugan så vi har varit hemma själva. Fick den briljanta ideen att spela Sims 2 innan så vi instalerade de p åvåra datrorer och satte igång men mitt spel kraschade ju hela tiden så jag gav upp och fick damp på Hanna för att hon skrattade hela tiden.
Så tog en liten promenda med Wiliam och snackade med honom avr ju inte igår man träffade honom så det var trevligt.
Å nu är jag hemma igen ochska vän stax krypa ner i sängen så man orkar med ett 90 års kalas i morgon med amssa mat. Hur ska dett sluta?
Hårdträning nästa får ligga i med årdträningen så att man kan komma i form till Beachen 2010 i alla fall någon mål måste man ha och då får man börja nu tror jag.

Sov gott och dröm söta drömmar alla gooa människor där ute :)

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0