2 gången inom kort

Nu har jag precis kommit hem fårn min och syrrans turne, först var vi och tankade i gvd lyckat idag ville automaten äta mitt kort i alla fall så lyckades få i lite bensin i bilen så vi kunde åka vidare och klippa oss.
Så nu har man återigen kort hår, eller är de kort? nej kanske inte så farligt ändå men nu ska jag försöka spara ut mitt hår så det blir långt och fint.
Sedan tog vi en liten tripp till Tranemo för att kolla in om det fanns någon snyggt på rean på klädstället, på vägen dit så blev de härlig musik och skratt och prat med syrran.
Höger eller vänster? Det var frågan och det blev höger och mitt i svängen fastnar blicken på en svart bil. Vem sitter i bilen jo ingen mindre än Robin Bengtsson ( för er som inte känner till honom så var han med i Idol, dum förklaring alla vet väl vem han är antar jag i alla fall)
ögenen fastnar och hans blick fastnade en stund den med. Såg på hans Facebook att han är i ett förhållande så tror nog att de kan vara hans tjej som satt i bilen också om jag inte såg helt fel.
Detta var andra gången inom kort som jag såg han i lilla hålan Tranemo.
Åter till klädstället så fanns det inte alls mycket så det blev en liten runda till stugan innan vi väl kom hem.



Kanske fixar en bild på min nya frisyr som ser ut som den gammla fast något kortare om jag hinner med nu någon dag.
Hugs&Kisses

Kommentarer
Postat av: Majken

Så lite så! :-)

Jag skall jobba heltid nu i ett år, plus att jag börjar få till det här med fotograferingen så det blir en del med den också.

Sen efter det året så vet jag inte. Jag väntar med spänning på vad Kaizers skall göra så jag kan lägga upp min framtid lite efter det. Det är snack om att dom skall ta paus ett år och om det blir så sticker jag nog till Australien och jobbar där :-)Du då? Kram!

2009-07-07 @ 17:32:32
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

ta det till helgen så blir det kanon

2009-07-07 @ 17:59:30
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

ja det blir kanon bra :P

2009-07-07 @ 18:22:00
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0