You are beautiful

Igår va de en seg dag som vanligt i skolan blev klar med min toall till klännignen i alla fall. Sen på kvällen blev de bara mys framför tv:n och film.

you are so beautiful <3

Idag har de inte hänt så mycket hade sovmorgon i en timme, sen svenska seegt såg på världens B film, sen va de bild lektion resten av dagen har hunnit med en del nu. De jag har mest panik för nu är Projektraporten som ska vara klar nästa fredag och jag ahr inte ens börjat eller har väl lite tankar men måste skriva de mesta med Emma vet bara inte när vi ska få ihop den tiden. . hoppas de löser sig så man hinner bli klar.
Sen har jag två ganska stora eller snarare 3 prov framför mig som jag inte alls har någon ork till att plugga på så nästa vecka får bli en plugg vecka och helgen också för den delen.

I morgon bär de av till Grythyttan med Josse och Emelie, de ska bli najs Mys hos fredrik med film på kvällen skulle jag tro och sen på lrödag blir de party party,
Hoppas på en trevlig helg :)


I´m gonna miss you beautiful. . .


~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0