Svåra beslut

Dagen har varit lädigt lugn, kanske lika bra de så man blir knitt hostan sanrt. Va ute på en lite promenad på isen idag, sen kom kusinerna på besök så blev de lite fika och lek med dom:) annars har jag inte gjort ett skit idag. Bara varit allämnt lat. . . Så ikväll blir de först lite träning sen en stor kopp te och en film och bara bädda ner mig under täcket.
Fick förfågan om att följa med till Parken i morgon och lyssna på Brolle. . Kan ju aldirg bestämma mig antingen blir de bara vara med på förfesten och köra dit tjejerna eller så blir de en helkväll med dom :S vilket är bäst för hostan? jag antar att de är att vara chafför men hur gör man?? Bli mer sjuk eller inte?!

Livet består av massvis av frågot men för få svar. . .


~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0