Snart gäller de !!

Idag har de varit en ganska lugn dag. . lagade mat med syrran idag sen tog vi oss en tripp till gvd för att ta en till vacinations spruta och hämta mina och fias saker hos josse. . . de verker som om alla e lite små sjuka nu efter de hårda nyårsfirandet ?! kan de stämma?
jag avskyr att vara sjuk de är en sak som är säkert man tappar all ork och hamnar bara vad datorn elelr tv:n inte de minsta positiva i de så nu vill jag bli frisk på en gång . .
Hade ett intressant samtal med Malin idag tack för alla tips och ideer tjejen. . nu har jag fått ytterliagre motivation så i morgon när jag komemr hem från min skridskotur så ska jag sätta mig ner och planera detta lilla projekt jag ska testa. Nyttig mat mycket motion och ett sundare och friska liv förhoppningsvis de är väl lika bra att strata med en gång innan tiden drar iväg . .
Så nu har jag sagt de här också så nu kan jag väl inte smita ifårn vad jag har lovat. Hoppas ja blir frisk nu snart också så man kan börja träna lite mer och hårdare :)

~Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0