Skola, skola skola

Sitter i skolan, just nu är de luch, men skar börjar bilden har inga bilder att färglägga idag så får väl sätta mig och leta inspiration till nya bilder att måla.
Jag är lite sugen på att göra en ny tavla men de får vi ingen tid till på den lektionen så får väl försöka få den tiden till att göra en hemma istället.
Sen funderar jag på att börja lite smått på min studentklänning idag och ta en paus i min balklänning, vill ju så kalrt få färdigt allt men eftersom jag ska brodera så mycket pärlor på studentklänningen kan de vara skönt att få den klar så man kan sitta hemma och brodera.
Sen har jag väl inte så stora planer för eftermiddagen/kvällen, ska planera och strukturera upp massa saker så man hinenr med allt, och fylla in min lilla kallender. Sen måste jag även stor städa i mitt lilla rum.
Fortfarande ont i ryggen, och saknaden är otroligt stor.

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0