Skidsemeter eller solsemester?

Va uppe en sväng på Isaberg med syrran idag, träfafde Johnny, Tesan, Fidde, Anna, Pontus och Lisa, inte världen bästa skiddag snön va sanska usen gubbigt och segt. Men man kom ju ner för backarna i alla fall.
Sen har de bara blivit historia pluggande ganska segt hoppas man har läst sig någon i alla fall men de känns ju inte direkt så.
Har fått massa förfrågnignar om ma nska hänga med till parken ikväll men tyvärr måste jag tacka nej till alla dom, för jag känenr mig bara allmänt seg har ett väldigt stort behov av att plugga och städa mm så jag hinenr inte med något festande i helgen.
Sen fick jag och syrran ett uppdrag att vi skulle skriva enr vad vi ville göra på de kommande loven, och självklart är de både skidresor och sol semestrar som lockar så jag vet inte rikgit i nuläget hur loven komemr att se ut, mer än att de inte blir någon Österrike nu till sportlovet men förmodligen till påsklovet sen istället.
Så de kanske akn bli en liten sälen resa nu till vecka 7 om man har turen på sin sida.
Sen är de ju alla hjärtans dag snart med tror inte jag ahr firat de någon ändaste gång om jag inte minns helt fel så de hade ju inte suttit fel att få göra de iår men med vem??

Sen finns de väl lite planer på någon solsemester eller likande efter studenten men vart är en annan fråga.
Nu blir de väl ännu mer pluggande och planerande.
hörs sen igen

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0