Shopping är livet

En ganska slapp dag idag hitils, sovmorgon sen sommnad börjde på min studentklänning idag men kom inte så långt för tyget finns inte utan måste beställas men de blir nog rätt kra och enkel, en klännign man kan ha till sommaren helt enkelt.
Uratade ut med Nina idag de va evighetersen vi träffades nu, så de va skönt att träffa dig måste ses snart igen och oftare.  På idrotten idag va de bara planering för terminen som gällde sen blev de stan med Malin.
F'N rent ut sagt va jag älskar att shoppa, hittade lite små plock på rean kanske inget märkvärdigt men alltid något.
Men sen o mvi komemr till vårens kollektion så älskar jag de, de är bara mina färger, mintgrön, ljusrosa, ljuslila mm mina älsklingsfärger. . . Gina her i come!! när jag har skrapat ihop lite pengar ska jag till gina och stor fyna vårens klädkollektion, plånboken kommer inte uppskatta de men de lär jag göra ;)

ikväll blir de bara lugnt ska kolla film och kanske träna lite, har gått 10 000 steg idag inte så dåligt men de ska bli bättring på de.

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0