På hemma plan igen

Nu har man äntligen landat efter att ha varit ca 30 mil hemmifårn i helgen. Tack för en så otroligt lyckad helg i Grythyttan kära vänner.
I lördags va de mest chillande på förmiddagen, alla va sådär lagon sega, satt vid datorn lite lyssnade på musik kollade på tv och snackade, sen åkte vi in till Hällefors och shoppade, Emelie had epanik för hon hade inga skor så vi gick in i den ända skoaffären som fanns, och hon lyckades kfå med sig ett par fina skor som hon kunde ha till kvällen.
Sen lagade vi mat och käkade och började fixa oss inför festen, förfesten började något tidigt runt 4 kanske. Sen drog vi till Lina vid 6 för ytterligare förfest med massa trevligt folk, lite smålänningar va de allt.
Sen blev de fest för hela slanten på pubben,

Här komemr lite bilder fårn helgen


Kollade på lets dans :P


Josse gör sig party klar ;) <3


Förfest hos Lina


Förfest hos Lina


Chillande i soffan


haha vilken snygging !! NOT men jag bjuder på den
Sofia i ett nötskal kan man säga mer, jag är nog jordens klantigaste människa!! så jäkla ofattbart, råkade både tappa bort baksidan till min mobil och min klocka under festen hur fan lyckas man?! men klockan kanske är återfunnen jag håller tummarna och hoppas att de är min klocka!


I morgon är de ny vecka och nya möjligheter ;)

Någor speciellt som händer i veckan?

~Sofia

Kommentarer
Postat av: Johanna <3

:)



kolla gärna inom min blogg där jag tipsar om en

sida där ALLA bloggare kan tjäna pengar !



kram.

2009-01-26 @ 00:52:21
URL: http://jsoul.blogg.se/
Postat av: elie

hur gör man när man dricker när man är kristen och inte får?



Tacksam för svar.

Kram elie

2009-01-26 @ 14:53:19
URL: http://stylebyemelie.se
Postat av: Elie

hejsan! jag hr inte skrvit dom kommenternarna till dig vet inte vem som gjort det :S sorry kram

2009-01-26 @ 23:27:26
URL: http://stylebyemelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0