Orken har försvinnit

Ja precis har precis tappat all ork jag har nästan i alla fall. Är trött på allt. . kan inte tiden bara gå så gan tar studenten i alla fall då är ju en sak ur världen i alla fall.
Vaför är de bara jag som ska göra saker hela tiden för att allt ska bli bra och alla ska stanna? är de ingen annan som kan ta lite iniativ någon gång och inte bara jag. . . men men så har de alltid varit och komemr nog alltid bara.
Om någon timme ska jag sätta ig på en tråkig buss upp till Jkpg fast de kanske kan bli ganska skönt ändå man får vara själv och tänka och fundera på precis vad som hellst. . . de blir i alla fal ltvå ensama kvällar denna vekan jag kan tänka och fundera på de ska bli lite skönt i alla fall emn extremt tråkgit att börja skolan igen när man måste lägga enr allt man har sista terminen för att allt ska bli klart. Men de ska väl gå de också.
Nu blir de nog lite film eller något iväntan på bussen.

Ensamhet. . .

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0