Nia den nya träningen

Dagen har inte varit en toppen dag men jag har överlevt hittills. . . Hade samhäll på morgonen men funderade starkt på att försova mig för jag orkade bara inte gå till skolan idag men va väl tvungen så jag pallrade mig upp ur sängen efter några extra minuters sovmorgon.
Jag och Emma va bara på halva lektionen så vi hann få tillbaka proven i alla fall sen tog vi våra projektkläder och gick hem till Emma och hämtade kameran och gick till dagiset och fotade. Ur gulliga barn vi jobbade med såå söta. Bilderna blev kals bra tyvärr kan jag inte visa dom men ni får lita på mig. Ni ska i alla fall få se bilden på mig som vi tog den blev jag riktigt nöjd med. . men dröjer nog ett ta innan jag har fått över den på ett usb minne har inget här i veckan om jag inte kan låna ihop ett.

Sen gick jag och Emma och Frida till Emma och Jag lagade mat åt de två icke matlagningskunniga tjejerna, haha men ni va duktiga ändå men sallad och dukning, ingen avancerad mat men den blev god, vi tömde min frys på kyckling och pommes.
Sen blev de lite arbete med projektet nu är jag snart klar eller de ärju en bit kvar men de ska i vilket fall som helst redovisas i morgon. . ska skriva klart de sista ikväll och göra finputsen i morgon.

Sen va vi på ett Nia pass först trodde vi att vi hade kommit helt fel för de verkade så lugnt och harmoniskt som i en spa lokal ungefär men de va en skön atmosfär att få komma till efter denna jobbiga dag. . . men många av tjejerna klagade men men huvudsaken var väl att jag hade kul och testade någon nytt,
Nia består av massa rörelser som man rör sig i i takt till musik, ganska blandad musik lite mer fartig och lite mer harmonisk, man tränade hela kroppen och alla muskler men de bästa va att man kunde variera svårighetsgarden i rörelserna, men ibland kändes de som att stå på centrum och dansa, lite väl sexiga rörelser i bland kanske ;) men men kanske inte så fel att öva på dom heller ;)

Nu blir de bara att göra klart projektet sen sova. . .

Du får mig att må bättre och vilja se frammåt. . . längtar är stark

~Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0