Lite nyttig i alla fall

Dagen har varit ganska seg, städade mitt rum idag eller dammade och mamma plockade undan alla julsaker så nu är julen över eller nästan kan man säga julgranen ska bara kickas ut också :)
Sen har de varit ganska segt utöver de idag bakade kladdmuffins vet inte varöf jag bakade dom för jag gillar ju ändå inte att äta de jag bakar, bara kul att baka så får någon annan äta upp de :P ska göra klart dom nästa helg med lite glasyr och liknande.
Sen blev de lite film  tittande och slappande för jag har verkligen varit extremt seegt idag.
Men sen vid halv 4 orkade jag lyffta på min feeta rmpa och gå ut och gå i en och en halv timme med Fia, alltid lika trevligt att vara ute och gå och prata med dig.

Nu väntar maten sen den tråkiga bussresan upp till jkpg, som kräver en del underhållning för att man ska stå ut någon som känner sig manad att underhålla mig ??
ha en fortsatt trevlig kväll så får vi se om jag lyckas få internet att funka när jag kommer upp så kanske de kan bli ett litet inlägg.

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0