I drömmarnas land

God Morgon!
Skönt med ännu en sovmorgon så man kanske orkar med den kommande skolveckan. Nu ska jag minsann ligga i med pluggandet så man kan vara ledig i slutet av terminen. Jag har 3 kapitel kvar i matten som mpste bli klart på någon månad nu innan nationella provet så de blir att lägga gasen i botten, och ägna mycket tid till skolan nu.

Gårdagen va väldigt rolig och skön, va först ute och gick med Fia en timme och pratade om vad som händer sen efter studenten? Vad vill man göra igentligen?! De är ett väldigt svårt beslut att fatta så jag tänkte sätta mig ner och fundera lite på de idag, kolla runt lite på internet och leta efetr lite intressanta jobb mm.
På eftermiddagen åkte vi till kusineran och fikade och hade de mysigt, väldigt roliga att träffa dig Maria, de va ett tag sedan de får vi ändra på så de inte går så lång tid imellan gångerna.

Om man återgår till dagen, vad händer idag?
Tror de blir lite pluggande måste ju sätta igång med de någon gång, sen har jag tänkt mig en lång promenad på 2 timmar eller nåogt och bara få tid till att drömma mig bort. Ibalnd är de bara de som behövs för att man ska må bra.
Sen blir de en lång och härlig buss resa ikväll också NOT . . .


What is love? <3

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0