En mus i huset

Idag vaknade jag väl i hyffsad tid i alla fall, får bli lite bättring på de så man hinner med vad man ska göra på helgerna, dagens planer blir väl att träna lite och plugga skulle jag tro. Blir nog en lugn kväll idag också med massa tända ljus, hann ju inte med de igår.
Har någon konstig kännsla i kroppen idag men den är nog bara positiv får vi hoppas, får väl försöka ta reda på vad de kan vara.

Hade ju planer på att göra klart muffinsarna jag började på förre helgen med glasyr mm. . .men de finns en liten mus i huset som har ätit upp nästan alla så först får jag väl ställa mig och baka nya muffinsar. Vi får se vad man hinner med idag.
Bäst och sätta igång nu så de blir något gjort.

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0