Drömmen



När du stod där i fredags natt.
En sån blick du gav mej så varm
Det var de jag hade väntat på    
En kyss en blick ett skratt just då
nu vet jag att det finns nåt mer under ytan av det som sker.
Du e fin och jag vill dej väl
kom hit och känna min själ.

Jag säger oooh kan du komma till mej        
min längtan e så stor                                 
Jag säger oooh kan du komma till mej        
min längtan e så stor                                 

Kom följ med mej till en himmel som e blå
Dessa ändlösa stränder som e skapta för oss två
Jag kan lova dej min vänskap min tillit och min tro
Följ den smala vägen låt oss bygga denna bro

Jag säger oooh kan du komma till mej        
min längtan e så stor                                 
Jag säger oooh kan du komma till mej        
min längtan e så stor                                 


Jag säger oooh kan du komma till mej        
min längtan e så stor                                 
Jag säger oooh kan du komma till mej        
min längtan e så stor                                 

(Ohohohohoho)

Jag vaknar upp ur min dröm önskar jag var där    
kanske du drömmer som jag och önskar du var här  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0