Det går som på en räls

Idag va Fia hos mig i skolan och testade toallen till hennes balkläning, som jag trodde va den förstor så fick sy in den lite men till slut blev den bra. så nu är den sönderklippt och jag kan börja klippa ut i de riktiga tyget. De flyter på bra för mig tycket jag så mitt mål är äl at jag sk hinna li klar med båda klänningarna till balsömnads veckorna är slut, efter vecka 9. Vi får se om jag lyckas.
Sen käkade vi mat i skolan och träffade min lilla babe Nina, nu är de nästan bestämmt att jagska gå med henne på balen istället. . . känns nog bäst så FÖRÅT. . men inte helt hundra än.

Nu ska jag dyka ner i historiaboken och plugga lite.

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0