Bra start

Denna veckan blrjade bra kan man ju säga ganska segt att gå upp på morgonen bara men de gick. Började med hälsa och livskunskap idag vi gick igenom vad som komemr hända under terminen och vad kursen besråt av. De verkar väldigt kul, så jag hoppas på en lyckad kurs och starten på något nytt. Vi fick i alla fall en kort dag, eller man kan säga de i alla fall slutade vid 11 så gick jag och Emma hem till henne och fixade lite inför projektredovisningen, nu har vi i alla fall bokat in att vi ska fota barnen på onsdag såvi ska nog bli klara till torsdag men de blir tajt :S

Nu har jag rast ytterligare 2,5 timme innan jag ska ner till skolan igen och ha 1,5 timmes matte, ur tråkigt behöver nog fixa mig en extra lärare som kan komma hem och hjälpa mig på kvällarna den som vill ställa upp ger jag en belöning ;) jag är inget lätt fall . .

Nu blir de lite pluggande, gossip girl och en ihop mixad äppelpaj på de som fanns hemma.

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0