Balklänningen är på g

Idag va vi på en föreläsning, när en gubbe som varit med i andra världskriget pratade om hur de va mm. väldigt intressant men jag hade velat höra lite mer hur de va i själva koncentrationslägret. Men de va intressant ändå.
Nu har jag äntligen börjat på min riktiga balklänning började lägga ut mönstret på tyget idag, så i morgon bilr de att sätta saxen i tyget och börja klippa ut alla delar och börja sy ihop den, nu blir de till att vara extra noga så man slipper sprätta och hinner bli klar i tid, kommer ta en stund med att pärlor sen och volangerna.
Sen hade vi idrott, inte så ansträngnade för vi gick bara igenom alla maskiner med vikter och inställningar och testade lite, men måste verkligen börja träna nu får inte ligga  på latsidan, kommer inte kunna simma på 2 månader bara till percingen har läkt så de får bli gym och promenader för min del, och skidåkning får vi hoppas.

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0