-19 och strålande sol !

De är ingen värme ute kan man ju inte påstå.
De första man hör på morgonen är att syrran skriker de är från isaberg på tv, jag flyger upp ur sängen för jag visste att dom filmade när vi va där här om dagen. Tror du inte att dom filmde mig då :O jag höll på att få panik när jag såg de!! Fy fan va lam jag ser ut. . .men de får jag väl bjuda på man ser knappt att de är jag om man inte vet om de !
Jag och syrran skulle åkt skridskor på förmiddagen idag men tror jag hoppar de vill inte få mer hosta. . så idag blir de bara någon film innan man måste laga mat och sen blir de en tripp till gvd :)
sen får vi se vad som händer . .

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0