Vårkännskor

Idag har de vatt en ganska seg dag, har inte roakt med så mycket vaknade vid halv 10 ochåkte hem fårn skogen vid halv 11. Efter de ahr de bara blivi chillande, packat de mesta jag ska ha med upp till jkpg. Sen har jag varit duktig och städat hela mitt rum de va behövligt. Och nu  sitter man återigen vid datorn och kolalr rutn och lyssnar på musik. Ikväll blir de nog bara en stor kopp te när man kommer upp till jkpg och sen en film eller något och mysa lite, ochta igende man missade igår. Nårgonsom vill komma och underhålla mig?

Imorgon ska jag försöka dra igång med mitt projekt om jag inte mår allt för kasst, är ju fortfarande inte frisk så man känner sig inte rikgti pepp till något men de ska nog bli bra , någon gång måste man ju börja.
Så de blir en liten runda på stan i morgon förmodligen.
Idag har man fått riktigavårkännslor solen har strålat och nu längtar man bara till snön försvinenr och gräset blir grönt och man kan sola och bada :)

~Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0