Tur att någon är bäst

Nu äntligen har jag kommit lite emr än halvvägs, har broderat klart hela de första bandet som ahr tagit ca 15 timmar att göra. . . men tiden bara rinner iväg när man bara sitter och stirrar ner i ett tyg hela tiden, så denna helgen kommer väl bara flyga iväg antar jag.
Det blir lite sovmorgon i morgon innan vi åker till Boårs och när vi kommer hem blir de att sätta på turbofarten och sy som bara den.
Det händer inte så mycket mer när man bara sr hela dagarna, min kära syster va snäll och underhöll mig idag vi lyssnade då gamla godingar och hon dansade runt i mitt rum. Sen fick vi återblickar till Österrike förra året och satt och drömmde oss tillbaka.
Men de va en trevlig kväll med siis idag, förutom att hon klagar massa på mig. . . men jag vill ju så klart slå henne lite för hon är så grymmt mycket bättre än mig på ALLT. Men men någon måste ju vara de så e glad för din skulle snygging ;)

Godnatt alla pinsar och prinsessor
~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0