Tiden bara rinner iväg

Idag har jag varit hemma hela dagen, åkte hem från Jkpg vid 11 sen efter de har tiden bara rullat iväg och jag har knappt hunnit hälften av vad jag hade planerat idag. Nu blir de stressigt resten av kvällen, ska strax sätta mig och börja brodera igen är snart klar med de börsta bandet som har tagit ca 15 timmar att göra bara ett kvar nu. Fick även en förfrågan om att följa med familjen till Boårs i morgon och shoppa lite men kanske lika bra att stanna hemma så både jag och plånboken mår bra. Måste ju hinna plugga lite och sy klart allt.
Annars har de inte hännt så mycket kul idag i mitt liv, varit en taxi idag också hämtade syrran i skolan och fixade min praktikplats, ska vara på åsenskolans syslöjd i 2 veckor helt ok.
Sen fick jag åka och hämta mamma på jobbet också och handla lite.

Nu ska jag brodera för fullt hörs senare måste ju ta lite pauser ibland så då kan man passa på att blogga.

~Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0