Svårt att göra lite nytta. .

När jag gick hem på håltimmen idag så skrev jag sms och när jag kollade upp så möttes min block av dessa sötingarna.
Men dom blev så kalrt rädda och sprang när dom såg mig.
Nej nu måste jag komma på något som man kan göra som e nyttigt, har försökt skriva ner allt jag måste gra i skolan nu innan jag kan slappna av helt, de va inte lite saker de. . .
Men de ska vi nog klara av om inte Lilla Sofia sitter vid datron varje ledig sekund hon får gör lite nytta !!





~Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söta! ;)

2009-02-16 @ 22:59:45
Postat av: emma

glömde säga att jag älskar din header!

2009-02-16 @ 23:00:32
URL: http://emmanilss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0