Strålande sol

God Morgon!
Äntligen får man se lite sol utomhus, men de blir nog tyvärr att man får stanna inne hela dagen om man sak hinna med allt som står på dagsn schema. Hann ju inte med allt igår så de blir dubelt arbete idag.
Först och främst måste jag lära mig allt till Historia provet som jag har i morgon. Men efetr de kan man ju känna en liten lättnad i alla fall.
Sen ska jag försöka hinna måla några bilder til lbilden så jag har lite att färglägga på torsdag.

Har fått lite klagomål på bloggen att texten inte går att läsa så jag ska fixa till de idag, har bara inte hunnit innan.
Sen ska jag snoka runt lite på internet och se vad man hittar i kläd och smyckesväg.

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0