Shopping i Ullared

Nu är jag hemma efter en tur i Ullared med syster, tur att vi aldrig åkte till Vbg också utan nöjde oss med Ullared för annars hade pengarna bara flugit iväg och de har jag inte råd med måste spara allt som kommer in på kontot nu så man har råd att flytta till sommaren kanske beroende på var man får jobb.
Men om man återgår till shopping rundan så va de inte alls mycekt folk på Gekås så de va skönt men hade dock lite ont i huvudet så de drog ner de roliga i shoppandet idag,
Men lite fick jag med mig hem trots allt



En bddy
En sport Bh
hårspännen
En DreamMatte Mousse
Nagel dekorationer
En film
och lite annat smått och gott

Sen har jag även hittat den ultimata butiken i Ullared som även är ny öppnad Erotikbutiken ;) haha kanske inte de man förväntade sig av en liten håla som Ullared emn man va ju tvungen att ta sig en titt. . .

Tack för idag syster

~Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0