Schemat kan jag glömma

Jag som hade tänk mig att jag skulle mjukstarta lite till mitt projekt nu i veckan, men extra mycket träning nu när man ändå är hemma, och de är betydligt billigare att träna här än i jkpg. Så de hade inte vait fel med den där extra träningen, men men nu kan jag väl glömma de eller i alla fall på några dagar kan ju hoppas att jag kanske kan köra något pass i slutet av veckan annars får de bara bli pilates träning här hemma.
Jag som hade gjort upp ett sånt fint och väl planerat schema för veckan men de kan jag ju strunta i nu, eller till viss del i alla fall.
Hade ett lite samtar med supersöta Malin igår, guu va jag saknar dig tjejen får se till att träffas snart, du kanske jobbar på onsdag, om de blir en liten vbg tripp för min del då?
Men åter till mitt lilla projekt jag ahr tänt starta upp om en vecka, så ska jag sätta mig enr och gör a en liten receptbok idag och lite listor på vad som ska göras och inte under mitt projekt.

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0