Pärlar för fullt

Goo kväll.
Idag har bloggen krånglat ganska mycket tycker jag så de ahr inte blivit så mycket bloggande, men nu är jag här igen.
Men de är inte bara bloggen som krånglar utan även mitt tangentbord och boksataven G !!! man måste trycka allt vad man har för att de sak bli något g.

Idag har jag tagit de ganska lugnt fast ändå inte, har suttit i min säng och broderar ca 1000 pärlor och paljetter idag. Först satt ja med balklänningen men sen tog dom svarta paljetterna slut. . typiskt jag som ville hinna långgt. Jag beställde en burk med ca 700 st i, sen när ja va klar med den burken och täknade ut hur måna mer ja behövde beställa så kom ja fram till att jag behövde 8 eller 9 stycken till. . .så de lär gå åt lite.
Så när dom tog slut fortsatte jag med studentklänningen, den kommer no bli riktigt snygg får vi hoppas, ska försöka få in lite blder på klänningarna i morgon.

Så i morgon ser ja fram emot att komma ännu en bit påvägen med klänningen och mpste ta tag i de andra skolarbetet också som skulle göras på lovet, men som sat var så ahr ja ju tappat orken nu när jag är sjuk, vilket jag fortfarande är de vill ju aldrig försvinna.

~Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0