Jag fann ljuset, men de försvann lika snabbt

Sitter i skolan nu, har lunch.
Igår slockande ljuset med mina klänning trodde att de blev så himlans bra men sen märkte jag att de blev hel fel, så direkt när man kom till skolan idag fick man sätta sprättaren i tyget, var va du idag min kära sprättare när jag väl behövde dig ;)
Nej men de gick kalas bra, sen va de ju det där med matten man kanske skulle lägga ner lite mer tid på den så att man kan göra sådana där  små ganska enkla uträkningar som blir komplicerade i slutändan.
Men som tur var fanns Lisa till hands och hjälpte mig så nu tror jag att jag har lyckats i alla fall, fick sitta och trockla fast alla volangerna förhand så nu är de bara provning kvar för att se hur det ser ut innan jag syr fast dom sen är de bara lite små pill kvar med klänningen sen är den nästan så gott som klar.

Ska kolla runt lite på internet om man hittar några snygga kläder som man kan köpa nu till våren, det saknas bara pengar.  .  .
Hoppas man får napp på något av jobben jag sökte här om dagen.

~Sofia

Kommentarer
Postat av: Malin Björk

Hoppas att det löser sig med klänningen, ser superfin ut. Ja har du vägarna förbi, kom och hälsa på. Vi kan ju ta en fika, härlig promenad eller en shoppingtur...



Brillorna är från hm-killavdelning i våras. Lycka till att finna, kolla in tradera där brukar finnas, jag har köpt ett par nästan lika dana där, lite mer "nörd" stuk du vet. VI SES

KRAM

2009-02-26 @ 19:38:48
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0