Hej kom och hjälp mig!

Nu känns allt genast mycket skönare, gjorde de framflyttade historia provet och första och andra världskriget idag. Vet dock inte om de gick så vidare bra men de känns skönt att ha fått de gjort.
Sedan har dagen bara flutit på var på ett kort elevrådsmöte om den nya styrelsen idag, ska bli spännande och se vilka det blir.

Så här långt har jag nu kommit på min balklänning, i slutet av dagen krånglade de bara så måste fixa till den lite i morgon, så den ser ut som hej kom och hjälp mig;)









så ser den ut idag mina vänner hur ser den ut i morgon?
Hoppas på att jag blir klar nu i veckan.

Efter skolan tog jag ett två timmar långt gymm pass på skolan, så nu har jag precis landat efter hårdträning, sitter och käkar lite knäckebröd.
Blir bara chill ikväll med film och grejer.

~Sofia


Kommentarer
Postat av: hanna

Den blir jättefin :D

2009-02-26 @ 18:28:59
URL: http://hannatalarut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0