Har jag blivit knäpp?

Tjoo
Nu är jag hemma en stund från skolan, matten börjar inte fören 15.30 så hinenr bvara hemma en stund i alla fall.
Idag på Hälsa och livskunskapen blev de bara teori och lite avslappning de skulle blivit ett pass på friskis också men de va för många som var sjuka så de blev inget de får bli nästa måndag istället.
Hade nog inte blivit så mycket för min del ändå.
Sen va vi på bibblan en stund och kollade runt bland hälsa böckerna najsnajs lånade med mig en hem som jag tänkte börja läsa ikväll.
Min syster tycker dock att jag har blivit helt knäpp efter att jag har börjat med denna kursen i skolan, kan de stämma??

Idag började jag mitt projekt lite smått lite svårt när man e sjukt bara, men hopaps de blir bättre i veckan. Ska försöka mig ut på en morgon promenad varje dag innan frukosten, men då får man gå upp en timme tidigare bara. Men vi får se hur de blir med den saken om man kan lyckas komma i säng tidigt på kvällen så kan de nog funka, man lär ju bli mycket piggare på dagen i alla fall.

Vill komma på något roligt projket att köra igång eller någon liten sysselsättning, har ju så sjukt tråkigt på dagarna. Nårgra tips?

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0