Full fart frammåt

Nu har jag städat hela mitt lilla ställe, eller min lilla källare kanske man ska säga ?
Nu ska jag ta de riktigt lugnt och planera helgen så man hinner med atllt man ska göra, måste försöka bli kalr med broderandet eller i alla fall till balklänningen.
Sen får de nog bli massa pluggande nästa veckan ochså ska försöka hinna med alla 3 proven så att de kan bli mycket räning mm under praktiken.
Har inte hört något fårn praktikplatsen på UR så de får nog bli åsenskolan i 2 veckor på syslöjden där, men de kan ju nästan inte bli bättre eller de är väl inte så kul men man kan ju kanske hinna sy något till säg själv och sen blir de hyffsat billig träning i två veckor, plus att man kan passa på att träffa kompisarna.

Kan ni tänka er vad jag ska göra nu? Brodera!!

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0