Full fart framåt

God Morgon.

Nu är de återigen snart slut på helgen, fy va tiden går fort nu för tiden. Men är de så konstigt den ska väl skrämma till det extra mycket bara för att man har sjukt mycket att göra i skolan? Kan det vara så ?
Idag ska jag i alla fall försöka bli klar med broderandet till balklänningen, de är den största spärren efter de så kan man pusta ut lite i alla fall, har ju som sagt bara 3 prov nästa vecka också som jag inte har HUNNIT öva på ett smack!
Så de blir att sy som en idiot så man hinner kolla igenom matten idag i alla fall.
Sedan måste jag även hinna plaera upp veckan så man hinner med allt annat som man har tänk sig, så de komemr in en liten vecko planering senare idag när tiden räcker till.

Måste kolla runt lite på internet på olika saker idag med Jobb,skolor, kläder mm.

Nu blir de lite frulle innan arbetet drar igång.

Tjingeling

~Sofia

Kommentarer
Postat av: hanna

erkänn att dom var heta ;D ofta att du orkar brodera åt mig x) <3

2009-02-23 @ 14:48:53
URL: http://hannatalarut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0