Blond eller ännu Blondare?

Hej hopp

Har varit lite dålig på att blogga igår och idag, men ska nog kunna knåpa ihop några rader nu.
Nu känner jag mig väldigt duktig är alldeles strax klar med allt jag ska brodera på min balklänning som de ser ut nu i alla fall, så man får väl hoppas på det också.
Iågr hände inte så vidrae mycket mer än att jag broderade stup i kvartrn fårn att jag vaknde tills jag skulle sova eller jag fick mig en paus när jag åkte bussen upp till jkpg.
Som sagt alla vet väl att jag är blond? När jag satt på bussen igår så dog min Ipod och jag blev besviken hade bara åkt ca 20 minuter sen dog den, men sen kom jag på att jag hade ena delen till mitt headset till mobieln ifickan den delen som leder in i mobilen som man måste sätta i ett par hörlurar i för att de ska funka. Jag tänkte inte mer på de utan bussresdan fortsatte en stund till, tills jag kom att tänka på att jag kudne ju faktiskt ta ur hörlurarna ut Ipoden och sätta i dom i mobilen, Smart Sofia !!

Idag har vi bara haft hälsa som vanligt, massage hela förmiddagen så härligt, sedan var vi på ett pass på friskis, Sofia och korrdination hör verkligen inte ihop, kan man öva upp den?
Sedan avslutade vi dagen med lite matte, en sak som jag tycker ät så konstig är att jag fattar precis allt när min lärare förklar för mig och diskuterar med honom men när jag själv ska sätta mig och räkna förstår jag inte ett skvatt?

Nu ska jag brodera klart de sista och plugga historia sen får vi se vad som händer i kväll. Måste planera upp veckan så man hinner med allt hann inte göra de igår nämligen

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0