Bättre än förväntat

Sitter i skolan och har lite rast, jag måste bara säga att balsömmnaden flyter på som bara den. Blir nog kalr med fias klänning såp långt som jag kan göra idag i alla fall sen är de bara att vänta på att hon ska komma hem fårn thailand :) så hon kan testa den hoppas att hon blir nöjd.
Har även hunnit höra mitt foder tillmin klänning och dagen har bara börjat än, vad ska man göra sen? alla mina 5000 pärlor och paljetter jag har kvar ligger hemma, så funderar på att göra ett kap och vara hemma i morgon och bara sitta och brodera man får mycket mer gjort då, hoppas att de förslaget går igenom hos lärarna också.

 Annars är de ganska lungt idag, projektet flyter på är inne på 3:e dagen nu, och idag blir de hårdträning på skolgymmet.
Ska försöka fixa en lite vecko raport innaj gaåker upp till jkpg igen efter helgen, får se hur de går med de :)

Nu blir de eld i baken igen och sy som bara den.
 Tjingeling så länge

~Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0