Balsömmnad

Nu har Balsömmnaden dragit igång på allvar. Idag har jag fått gjort mycket men dagen är inte slut än så mer ska de bli. Har hunnit göra ett helt foder till Fias klänning och gjort lite ändringar på den hoppas att den kommer bli bra.
Ikväll kommer jag nog ägna hela kvällen åt att pärla måste bli klar med allt de innan jag kan göra mer på min egna klänning bara 5600 pärlor och paljetter kvar innan jag är klar. Några timmars arbete varje dag så ska jag nog hinna klart.
Dagen har gått fort, man hinner inte ta några raster för man vill bara bli klar hela tiden så manjobabr och jobbar tills lärarna fårgar ska ni inte ta rast? Alla bara skakar på huvudet och fortsätter.
Än så länge så är de inget annat kul som har hänt, förhoppningsvis ska de kunna bli mer bloggande sen när man är hemma och mitt internet vill samarbeta, måste sluta vara så beroende av min dator eller snarare internet. Måste försöka plugga emr så man kan ta de lugnt  sen när vårsolen kommer och man vill vara ute och gå hela tiden så hårt arbete nu kommer bli belönat i slutet av terminen.
Nu måste jag fortsätta. .

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0