Vänder på dygner?

Idag lyckades jag sova länge, men i detta huset får man inte sova hur länge som hellst utan man blir uppdragen när dom inte tycker att man ska sova mer.
Det är ganska konstigt, för det är bara när man är hemma (alltså hemma i lilla hålan i småland) som man går och lägger mitt i natten och sover länge på morgonen. Mycket konstigt det där, jag får nog ta att ändra tillbaka till mina gamla runtiner igen, då är man i varje fall pigg på dagen och trött på kvällen.

Har suttit med ett arbete en stund nu så nu ska jag lägga det åt sidan och hoppas att de övriga gör sin del så jag kan göra klart resten sen.
Så nu ska jag ge mig på externredovisningen, mycket behövligt om man säger så. Snart tenta och jag kan inte ett skvatt. Eller det var nog att ta i lite jag kan lite åtminståne med det räcker tyvärr inte. Plugga,plugga,plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0