Ska man plugga eller plugga?

Nu har jag dränkt min sorg med två timmars träning. Först ett bpdy pump pass och körde allt jag orkade, sen efter det så blev det att köra kondition på crosstraninern 1,8 mil blev det idag.
Så nu ska jag bara packa inför helgen, ända tillfället att hinna det. Sen kanske man hinner och orkar läsa lite.

Mycket att göra nu:

v49
Onsdag: Styrelsefest
Fredag: GBG IDOL
Lördag: GBG
Söndag: Borås
v51
Måndag: Data uppgift
Fredag: Omtenta marknadföring
v1
Åre, lite skidåkning
v2
Måndag:Redovisning Nip
Onsdag: TENTA externredovisning
v3
Måndag: TENTA organisation och ledarskap


Detta är väl det viktigaste i stora drag som händer de kommande veckorna, så vi får se om man lyckas överleva julen eller om man pluggar ihjäl sig, det är frågan det ?
NU kör vi hårt!

Packa,plugga sova ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0