Sjuk Igen??

Har inte haft någon lust till att blogga idag, världen har rasat samman!
Jag har lyckats bli sjuk. . pappa och farmor har också dragit på sig exakt samma skit. Ont i magen ont i ryggen och feber. Inge kul att va sjuk. Ingen ork till någonting, har legat i divanen och sängen hela dagen. Detta kom jju lagon passande nu till nyår, tentaplugg och åreresa. Hoppas att det går över lika fort som det kom.

Nu ska jag nog krypa ner i sängen igen, vad ska man annars göra?
Hoppas på att en alvedon och en ibumetin kan vara botemedlet.

Detta året har varit ett katastrof år, har vair sjuk alldeles för mycket, detta är nog 3:e gången inom kort, inte van vid detta. Jag brukar ju alltid hålla mig frisk som en nötkärna, ner vitaminer kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0