Sista lektionen för detta året

God Morgon!

När jag kollade ut genom fönstret idag så låg snön kvar på marken, mysigt! Nu ska jag bara fixa det sista här hemma sen ska jag packa bilen och åka ner till skolan. Sista seminariet för detta året, tiden bara springer iväg vi har redan pluggat en hel termin! Bara 3 stycken kvar, undra om man fixar det?

Efter seminariet blir det lite julfika med klassen, eller ja dom som kommer idag vill säga, tror inte många orkar åka hit för en timmes lektion.
Sen innan jag lämnar denna storstan för denna gången så blir det en timmes effektiv träning med Mikaela, detsak bli skönt och är deffenitift behövligt om man ska trycka i sig julmat sen.

Hugs&Kisses

Kommentarer
Postat av: Fredric

jo, kanske det. vad ska du göra då?

2009-12-21 @ 12:28:49
URL: http://fredricj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0