Omtenta nästa!

Tjohoo!
Cyklade i räserfart ner till skolan idag vid 8 för att möta upp My och kolla resultatet på tentan. Kan man få ett bättre resultat än vad jag fick? 30 va godkänt och jag lyckades skrapa ihop 28 poäng! Grattis, omtentan väntar. Så när man tänker överklaga och allt så får man veta att man var tvungen att kopiera tentan innan man hämtadeut den för att kunna göra de! Jäkligt bra info man får på denna skolan, NOT!
Just nu vill jag bara spy på allt, 3 tentor att plugga på, två stora arbeten ska in, sen har vi lite "mindre" arbeten som också sak in nu innan jul, men saken är den att dom minre arbetena är lika stora som en av det stora uppgifterna vi sak göra.

Så om vi säger som så här så lär jag inte vara så aktiv här inne på ett tag, men jag sak gör mitt bästa för att ni sak stanna kvar.

Lär vara död innan julafton i alla fall, om det sak fortsätta som det gör nu.

Nu ska jag cykla hem och hämta träningskläderna och sen blir det body pump med Alle och 30-60 minuter på crosstrainern, sak dränka mina sorger med träning ikväll, kan behövas för att jag sak hitta lite mer fokus till att plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0