Mysig julafton

Denna julafton har varit super mysigt!
Gick upp någorlunda itid och åt en mysig frukost med familjen. Sen satte jag mig och pluggade några timmar innan vi skulle äta, känns lite segt när man tänkte efter att man sitter och pluggar på självaste julafton men men nu efteråt så känns det skönt att jag fick lite gjort. Sen kollade vi på Kalle Anka och myste vid tv:n. Sen hittade även tomten hem till oss, men han visade sig aldrig, han hade bara lämnat paketen under granen och gått sen igen.
Blev mycket nöjd och glad öven mina paket.
Resten av kvällen har spenderats i soffan och kollat på Mamma Mia, under bart bra musikal.

Nu ska jag ta och krypa ner i min säng och ladda batterierna för ännu en dags julfirande med släkten imorgon. Tur att vi inte ska äta julmat bara för den tröttnar man på fort. Man får ju ångest efter allt man har tryckt i sig idag, ändring ändring!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0