Julmys i A-town

Idag har jag hunnit med mycket, fixade lite på morgonen, sen åkte jag iväg till tandläkaren och kollade så att tråden bakom tänderna satt som den skulle och det gjorde den.
Sedan tog och och Hanna oss en liten tripp till Gällstad för att kolla utbudet på lager 157, trodde det skulle vara smockat med folk men vi har helt själv i butikerna nästintill så det var lugnt och skönt och gå runt där, dessvärre fyndade vi inget.

Sen har jag hunnit med att slå in alla julklapparna, som vanligt blev jag nöjd med mina mästerverk till klappar.




I år fårn vi nöja oss med en plastgran, så det är något som saknas den gooda doften av gran.
Men jag tycker den är fin i alla fall.


Nu står pappa ute och grillar lite korv, det va mysigt att känna röklukten och stå ute vid elden en stund och värma sig medan snön bara vräker ner, massa massa snö.





Nu ska jag fixa lite till med min dator och alla bilder och filmer mm, plugget drar jag igång med i morogn förhoppningsvis.

Hugs&Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0