Flyger fram och tillbaka

Nu börjar helgen närma sig mot sitt slut. Det har varit två underbara dagar dagar i GBG.
Först shopping, god mat och Idol med Fia. Så sjukt maffigt, bättre än TV soffan vill jag lova. Pricken över i:t var ju självklart när Westlife kom in på secnen.
Synd bara att Tove åkte ut, hon var ju en av mina favoriter.
Sen avslutade jag kvällen hos min kära kusin, med massa girl talk några timmar innan sängen väntade. Skulle ju upp med tuppen igår, så jag inte missade bussen till GBG, så blev det ännu en dag i storstan med massa mysig shopping med min syster, mamma och pappa.

Så nu är jag hemma igen, tiden bara springer iväg. Skönt att sova i sin egna säng och duscha i en varm dusch. Kan ju lite bli bättre. Så nu ska jag bara fixa iordning mig, packa och plugga innan det bär iväg till nästa stad, lite lite shopping och sen iväg till skyttet och fira att den föreningen fyler 40 år, med mat och lite tävlingar.

Bilder kommer förmodligen i morgon när jag hunnit få in dom på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0