Julbak i snöyran

Gaahh jag vet inte vad jag ska ta vägen, har bakat hela dagen sen har jag varit och fikat och myst hos farmor och farfar.
Men nu håller jag på med packningen och städningen, jag kan inte fatta vad saker man ska ha med sig hem när man bara ska vara hemma i 2-3 veckor men det är mängder i alla fall, och en av väskorna är enbart full med skolböcker och pärmar!



Jag fattar inte hur mycket jag sak ha med mig hem, tur jag ahr bil säger jag bara, och detta är inte allt sen ör det mat, dator och smink och så också. . .




Pepparkaksmuffins




Lussebullarna blev bra denna gången också:)


Måzartkulorna :)



Sen bakade jag även knäck, och strykandeåtgång. Så nu får jag hoppas att dom där hemma bli lite glada.

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0