Begraven i massa plugg

Förlåt jag vet, dålig uppdatering! Men nu kan man verkligen inte säga att vi har lite i skolan. Nu är jag dränkt av allt plugg, det är till och med så att det tar emot att sitta vid datorn nu och skriva. Men jag tänkte bara att ni skulle få veta. Jag lever, men jag lever fortfarande på hoppet. Skola an kål på än. Detta håller inte. Lärarna måste ju för fan sammarbeta, och lägga upp kurserna så att man hinenr med båda och inte bara en av kurserna.
Sitter i skolan 8-16 varje dag och änådh inner man inte med allt amn ska göra.
Nu har jag i alla fall bestämmt att jag tar ledigt på fredag kväll och försöker ha lite kul. Sen blir det mängder med plugg reseten av året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0